Interim manager

Stale się rozwijamy, dlatego poszukujemy Interim Managera, który nie będzie stronił od żadnego wyzwania.

Czego poszukujemy wśród kandydatów:

Entuzjazmu dla biznesu, doświadczeń w zarządzaniu wykonawczym, mentoring, doradztwo biznesowe.
  • Min 5 lat doświadczenia w zarządzaniu firmami lub w zarządzaniu tymczasowym/kryzysowym.
  • Wysoki poziom umiejętności komunikacyjnych i przywódczych.
  • Zasady moralne, etyka, charakter i osobista postawa.
  • Silna orientacja na wyniki.
  • Gotowość do podróży i dostosowania się do wymagań klienta.

Czego oczekujemy od Ciebie w zakresie umiejętności pracy z ludźmi? Słowami jednego z naszych interim managerów:

"Interim musi być osobowością dojrzałą, z realnym i przeżytym doświadczeniem. Ponadto musi być osobą praktyczną, która na pierwszym miejscu stawia interesy właścicieli oraz zadowolenie klientów i pracowników. Dopiero w następnym kroku rozważa siebie i własne potrzeby."

Oferta:

  • Różnorodna praca czasem mocno pompująca adrenalinę.
  • Bardzo ciekawa rekompensata finansowa w zależności od wyników.
  • Sprawdzone know-how.
  • Długotrwałe systematyczne doradztwo i szkolenia.
  • Bardzo profesjonalne i poważne podejście.
  • Możliwość samorealizacji i rozwoju osobistego.
Weronika Pavlorkova

Jeśli jesteś zainteresowany współpracą, proszę o przesłanie informacji o sobie.

Mgr. Markéta Tesařová
HR Manager
E-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

Business Specialist

Chcesz zarabiać prawdziwe pieniądze i nie boisz się pracy? Poszukujemy doświadczonych handlowców. Nie zawiedziemy Cię. Mamy rozbudowany system wsparcia od początku współpracy. Jeden z naszych dyrektorów będzie towarzyszył Ci w pierwszych spotkaniach. W przypadku wspólnej wygranej zamówienie zostanie zaliczone na Twoje konto. Pokażemy Ci, że nasze usługi są na najwyższym poziomie, dlatego dobrze się sprzedają.

Czym trzeba się wykazać, aby pracować dla nas:

  • Entuzjazm do pracy w biznesie.
  • Doświadczenie w sprzedaży usług.
  • Chęć do nauki i chęć do pracy.
  • Umiejętności komunikacyjne na wysokim poziomie.
  • Zasady moralne, etyka, charakter i perspektywa życiowa.
  • Silna orientacja na wyniki.
  • Gotowość do podróży.

Co oferujemy:

  • Ciekawa i różnorodna praca, sprzedajemy coś zupełnie wyjątkowego.
  • Prowizje uzależnione od wyników (nie mamy limitu zarobków).
  • B2B współpraca.
  • Sprawdzone know how i poważne podejście.
  • Szkolenie i wsparcie.
  • Długotrwałe systematyczne doradztwo i szkolenia.
  • Duży stopień swobody i samoorganizacji czasu.
  • Możliwości samorealizacji i rozwoju osobistego.
Weronika Pavlorkova

Jeśli jesteś zainteresowany współpracą, proszę o przesłanie informacji o sobie.

Mgr. Markéta Tesařová
HR Manager
E-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.